Alimlər arasında səbəblərin üçü ittifaqlıdır, qalan isə ixtilaflıdır.
┈┉┅━❈▫❈📚❈▫❈━┅┉┈
İttifaqlı olan səbəbləri zikr edək:
Birinci səbəb: Ən-Nikah.
Nigah - evlilik. Yəni, ər-arvadın hər ikisi bir-birinim mülkü-sərvətinə sahib çıxmalarıdır.
┈┉┅━❈▫❈📚❈▫❈━┅┉┈
İkinci səbəb: Əl-Valə.
Qulun mülkü və sərvəti sahibinə aiddir. Bu vəziyyətdə vərəsəlik məhz bir tərəfdən olur. Yəni sahibin (yəni, seyyidin) qulun sərvətinə sahib çıxmasıdır.
┈┉┅━❈▫❈📚❈▫❈━┅┉┈
Üçüncü səbəb: Ən-Nəsəb.
Nəsəbi, yəni insanın digər insanların arasında olan qohumluq əlaqələridir. Bu səbəbin üç növü vardır.
Nəsəbin növləri.
Əlif. Əl-Usul (الأصول) - yəni kökü olan.
Məs: meyitin atası, atasının atası (yəni, babası) və ondan yuxarı duranlar.
Meyitin anası, ananın anası (yəni, nənəsi) və ondan yuxarı duranlar.
Bə. Əl-Furu' (الفروع) - budaqları.
Məs: meyitin övladları və övladların övladları (yəni, nəvələri və s.)
Cim. Əl-Həvaşi الحواشي - qardaş və qardaş övladları. Əmi və əmi uşaqları.
┈┉┅━❈▫❈📚❈▫❈━┅┉┈